کـــوتــــــ....ـــاه نامه

نوشته هایی از دل و چون عمر، کوتاه

کـــوتــــــ....ـــاه نامه

نوشته هایی از دل و چون عمر، کوتاه

کـــوتــــــ....ـــاه نامه را می توان دوجور معنا کرد:

معنی اول کوتاه نامه است به معنی نامه ای که متن آن کوتاه است. معنی دوم کوت آه نامه است که به معنی انباشته کردن و توده آه نامه هاست

کــوتــــ....ـــاه نامه هم کوتاه نامه است هم کوت آه نامه



آخرین نامه ها
آخرین پاسخنامه ها
فرستندگان
عضو باشگاه وبلاگ نویسان رازدل

فاتحه

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

سکانس 1:

- آقا یه چند وقت دیگه باید فاتحه اینم بفرستیم!

+ من که خیلی وقته فرستادم! با اجازتون حلواشم خوردم

-----------------------------------------------------------------------------------------

سکانس2:

= شما می خواین منتظر بمونین ک فاتحه بفرستین؟ خب یه کاری کنید من نمیرم

- مشکلت همینه!

= من از این جامعه شناسیا چیزی سرم نمی شه! ینی چی مشکلم همینه؟

- مشکلت همینه!

= خب یه ماهی وقتی بیرون آب داره دست و پا می زنه باید وایساد نگاش کرد بمیره یا بندازینش تو آب؟؟؟

- چشم! اگه من بتونم! بتونم کاری کنم که خودم غرق نشم!

= باشه، بی زحمت یه کم بیشتر فکر کنید. شاید شد یه کمکی کنید

- چشم، خودتم بیشین فکر کن

= دیگه چقد؟؟ خیلی فکر کردم

- مشکلت همینه که درمورد خودت فکر می کنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن1: خب یه جوری حرف بزنین من به عنوان = بفهمم چی می گین!

پ.ن2: سکانس سوم چی می شه رو خودمم نمی دونم. ولی با اون قطعیت بعید نی فاتحمو بفرستین!

پ.ن3: اگه از پست چیزی نفهیدین عجیب نی! چون منم چیزی نفهمیدم اگ فهمیدین بگین از جهالت دربیام


  • سید عماد

نظرات (۳)

من فهمیدم...راست میگه...مشکلت همینه!
پاسخ:
می شه بگین بنده هم بفهمم؟
یه دوره آموزش شنا برو
  • انسان آرزوست
  • سلام

    اتفاقی این وبلاگ رو دیدم. جالب بود

    مشکلت همینه که درمورد خودت فکر می کنی

    برگرفته شده از کـــوتــــــ....ـــاه نامه نقطه آی آر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی