کـــوتــــــ....ـــاه نامه

نوشته هایی از دل و چون عمر، کوتاه

کـــوتــــــ....ـــاه نامه

نوشته هایی از دل و چون عمر، کوتاه

کـــوتــــــ....ـــاه نامه را می توان دوجور معنا کرد:

معنی اول کوتاه نامه است به معنی نامه ای که متن آن کوتاه است. معنی دوم کوت آه نامه است که به معنی انباشته کردن و توده آه نامه هاست

کــوتــــ....ـــاه نامه هم کوتاه نامه است هم کوت آه نامه



آخرین نامه ها
آخرین پاسخنامه ها
فرستندگان
عضو باشگاه وبلاگ نویسان رازدل

طبق معمول جدی نگیرید!

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ
یه سری هستن رفیق دزدن و شریک قافله!
 یعنی آرزوی ................ برای این یه سری دارم!
__________________________________________________
پ.ن.:
1- بگذریم که مخاطب این مطلب کیه!
2-« اعصابم امشب بدجور(از دست یه سری ) خورده، دعا کنید تو هیئت خودمو بسازم»!!!!!

  • عمار

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون از نظرتون!
برادر(خواهر )من هدفت از چهار بار فرستادن یه نظر با متن ثابت چیه؟؟؟؟!!!!!
ولی بازم ممنونم!
ضمنا متاسفانه فرصت همکاری با شما رو ندارم و ژانر(فاز(زمینه کاری(موضوع اصلی که در مورد آن می نویسند!))) بنده با وب لاگ شما کمی تا قسمتی متفاوت است 
بازم تشکر و پوزش به خاطر لحن صاف و رکم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی